A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

Підвищення кваліфікації

Курси підвищення кваліфікації

   
   Платформа НУШ  

Курс “Розумію” з психологічної підтримки

Курс безкоштовний. Сертифікат на 30 годин

Платформа дистанційного навчання «EdEra»

 

"Школа для всіх"

Курс розроблено проєктом “Навчаємось разом” за підтримки Міністерства освіти і науки України спільно зі студією онлайн-освіти EdEra. Зорієнтований на вчителів, освітніх управлінців, асистентів вчителів та дитини, корекційних та соціальних педагогів, батьків учнів та психологів..

Курс безкоштовний. Сертифікат на 30 годин. Програма курсу

"Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами ".

Курс створений ГО "Смарт освіта" і "EdEra". Складається з 6-ти модулів, що містять 30 лекцій.

Курс безкоштовний. Сертифікат на 30 годин Програма курсу.

"Участь батьків у організації інклюзивного навчання".

Курс створений ГО "Смарт освіта" і "EdEra". Курс буде корисним не тільки батькам, але й освітянам, що працюють з учнями з ООС. Складається з 1-го модулю, що містить 6 лекцій.

Курс безкоштовний. Сертифікат на 30 годин.

Програма курсу.

"Навчаємося з радістю"

Створений для спеціалістів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна і дітьми з інтелектуальними порушеннями. 

Участь в онлайн-курсі безкоштовна, але доступ до фінального іспиту і сертифікат – платні. Програма курсу.

"Прометеус"

 

"Захист прав людей з інвалідністю" сприятиме розвитку педагогічних працівників будь-якого напрямку щодо отримання базової інформації по темі інвалідності; опануванню грамотної комунікації, коректної термінології та етики ставлення до людей з інвалідністю. 

Курс безкоштовний. Сертифікат на 30 годин

Програма курсу.

Платформа Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"

 

"Інклюзія і дистанційне навчання".

Створений, щоб допомогти педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти ефективно побудувати взаємодію з учнями з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання. Програма курсу.

Курс та навчальні матеріали до нього безкоштовні. Сертифікат платний.

Онлайн-курс на дистанційній платформі "Освітній хаб міста Києва"

 

"Мова жестів". Базовий відеокурс.

 

Курс безкоштовний. Сертифікат

"Цифрова освіта.Дія"

 

"Цифрові технології для людей з інвалідністю".

Це комплексний серіал з практичними порадами, як цифрові технології можуть спростити та полегшити щоденне життя людям із різними типами інвалідності. 

Курс безкоштовний

"Безбар'єрна грамотність"

Курс Міністерства цифрової трансформації України створено в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської в партнерстві з радницею-уповноваженою Президента України з питань безбар'єрності, ГО «Безбар’єрність», представниками громадянського суспільства та експертами за підтримки проєкту ПРООН «Права людини для України», що фінансується Міністерством закордонних справ Данії.

 

Курс безкоштовний.

 

"На урок"

 

"Ефективна взаємодія вчителя та учнів з ООП ". Курс допоможе педагогам визначити основні труднощі дітей з ООП у школі та знайти шляхи формування комфортного середовища для їх перебування в стінах закладу освіти..

Курс безкоштовний, проходження підсумкового тесту та отримання сертифікату платні. Обсяг - 30 годин.

Програма курсу

"Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше". Курс орієнтований на педагогів, які прагнуть удосконалення фахової майстерності у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами..

Курс безкоштовний, проходження підсумкового тесту та отримання сертифікату платні. Обсяг - 20 годин. Програма курсу

"Сучасні технології інклюзивного навчання". Курс орієнтований на педагогів, які прагнуть ефективно організовувати навчальну, виховну, корекційно-розвивальну роботу з дітьми із особливими освітніми потребами та створювати комфортне середовище для взаємодії всіх учасників освітнього процесу.

Курс безкоштовний, проходження підсумкового тесту та отримання сертифікату платні. Обсяг - 20 годин. Програма курсу.

"Всеосвіта"

 

"Комунікативна компетенція дітей у дошкільний період: передумови та закономірності формування. Діти з особливими потребами у соціальному середовищі: комунікативний аспект". Курс орієнтований на вихователів ЗДО, логопедів, вчителів початкової школи, асистентів вчителів/вихователів, студентів, що здобувають педагогічну освіту, батьків.

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в освітньому просторі". Навчальний курс розроблений для вчителів, психологів спеціальних та інклюзивних закладів освіти, адміністрації закладів освіти, асистентів педагога/дитини, корекційних педагогів, практичних психологів, вчителів-дефектологів, логопедів, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, студентів профільних вузів та батьків.

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти". Навчальний курс розроблений для керівників закладів дошкільної освіти, вихователів, асистентів вихователя, психологів, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, студентів профільних вузів та батьків.

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Дидактичні прийоми в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі". 

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку". Навчальний курс розроблений для вчителів, психологів спеціальних та інклюзивних закладів освіти, адміністрації закладів освіти, асистентів педагога/дитини, корекційних педагогів, практичних психологів, вчителів-дефектологів, логопедів, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, студентів профільних вузів та батьків, вихователів закладів соціального захисту дітей (педагогічні працівники дитячих будинків-інтернатів).

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

 "Корекційно-розвивальна та логопедична робота як складова інклюзивного навчання дітей з затримкою психічного розвитку"

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

 

"Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку". Навчальний курс розроблений для корекційних педагогів, практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів-дефектологів, логопедів, вихователів закладів соціального захисту дітей (педагогічні працівники дитячих будинків-інтернатів).

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Бар'єри в навчанні у дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, СДУГ". 

Обсяг - 30 годин. 

"Технології ефективного запам’ятовування і розвитку високої концентрації уваги в освітньому просторі ". Курс буде корисним для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти та спеціальних закладів освіти, керівників та заступників керівників закладів освіти.

Обсяг - 30 годин. Програму можна завантажити зі сторінки курсу.

"Корекційні та методичні прийоми роботи з дітьми з когнітивними порушеннями у початковій школі". 

Обсяг - 30 годин. 

"Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання". 

Обсяг - 30 годин. 

"Правове врегулювання освіти осіб з особливими освітніми потребами". Курс орієнтований на педагогічних та адміністративних працівників закладів освіти, психологів, соціальних педагогів, батьків осіб з особливими освітніми потребами

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи". 

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ ".  

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами "

Цей курс покликаний на допомогу педагогам, психологам, логопедам закладів дошкільної та загальної освіти.

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

"Організація інклюзивного середовища в закладі освіти "

Курс покликаний надати необхідну інформацію педагогічним працівникам щодо ефективної організації інклюзивного освітнього середовища в освітньому закладі.

Навчання на курсі платне. Обсяг - 30 годин. 

 

ПІФАГОР

 

Індивідуальна програма розвитку дитини. Інклюзія

Інклюзія. Готовність педагогів та батьків дітей з ООП до взаємодії

Інклюзія. Картки PECS - інструмент комунікації та візуальна підтримка

Інклюзія. Практичні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Інклюзія. Розвиток комунікативної компетентності

Інклюзія. Що повинен знати учитель. Самоосвіта

Адаптація дитини з ООП в освітньому середовищі

Адаптація навчальної програми для дітей з ООП

Асистент вчителя. Формування знань про принципи та цінності інклюзії

Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану

Візуальна підтримка учнів з ООП в інклюзивному освітньому середовищі

Дидактичний матеріал у роботі з дітьми з ООП

Корекційно-розвиткова робота з дітьми з ООП. Впровадження нейропсихологічного підходу

Метафоричні асоціативні карти у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Моніторинг ІПР та критерії оцінювання

Моніторинг ІПР та критерії оцінювання. Підлаштовування під конкретні потреби і можливості дитини з ООП

Нейропсихологічний підхід в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Нововведення організації інклюзивного навчання відповідно змін від 1 січня 2023 року

Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО. Зміни у чинному законодавстві

Особливості освітнього процесу при роботі з дітьми ООП на уроках іноземної мови

Особливості соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Інклюзія

Практичні поради написання Індивідуальної програми розвитку та Індивідуальної навчальної програми для дитини з інтелектуальними порушеннями. Інклюзія

Практичні рекомендації для успішного впровадження інклюзивного навчання у НУШ

Принципи командної взаємодії в інклюзивному процесі

Принципи корекційної педагогіки. Як працювати з батьками дітей з ООП

Робота вчителя інклюзивного класу в тандемі з асистентом вчителя

Робота фахівців при порушенні поведінки у дітей з ООП

Розвиток мовлення та комунікації у дітей з ООП

Створення інклюзивного освітнього середовища

Супровід дитини з ООП в інклюзивно-освітньому просторі

Творчі техніки навчання для дітей з мовленнєвими порушеннями

 

 

Сертифікат платний

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

2 год./0.1 ЄКТС - 59 грн

6 год./0.2 ЄКТС - 119 грн

15 год./0.5 ЄКТС - 229 грн

30 год./1 ЄКТС - 349 грн

 

ІППО

 

«Тренажери для мозку». Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення. Інклюзія

Індивідуальний план навчання дітей з ООП

Інклюзія і дистанційне навчання: розробка стратегій для дітей з ООП

Інклюзія без ілюзії

Інклюзія ’на часі’. Нововведення у нормативці в умовах воєнного часу

Інклюзія. Індивідуальна програма розвитку дитини

Інклюзія. Корекційно-розвиткова робота

Інклюзія. Нові підходи викладання для дітей з ООП

Інклюзія. Організація роботи з індивідуальними програмами

Інклюзія. Особливості роботи вчителя-логопеда в групі дітей з ООП

Інклюзія. Сенсорна інтеграція учнів з особливими освітніми потребами

Інклюзивні практики в дошкільних закладах: світовий досвід і українська реальність

Інклюзивна освіта – від основ до практики. Нормативно-правові засади

Інклюзивна освіта – від основ до практики. Нормативно-правові засади

Інтерактивні вправи та групова взаємодія на Jamboard. Інклюзія

Активні методи навчання: розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів. Інклюзія

Алгоритми діяльності учасників інклюзивного простору. Розкриття ключових питань

Асистент вчителя та вихователя. Підвищення кваліфікації

Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану

Вплив воєнних дій в Україні на психічне здоров’я дітей та підлітків. Практичний аспект організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами

Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення для учнів з ООП. «Тренажери для мозку». Інклюзія

Ефективна мотивація учнів з ООП до навчання. Інклюзія

Ефективна професійна діяльність з дітьми з ООП. Інклюзія

Ефективна робота в інклюзивному просторі

Корекція у змішаному навчанні - від теорії до практики. Інклюзія

Методики навчання і розвитку дітей з ООП. Корекційна спрямованість в інклюзії

Методичні системи та технології в інклюзивному навчанні

Модифікація індивідуального плану розвитку дітей з ООП. Принципи та алгоритми роботи

Організація інклюзивного навчання дітей з ООП під час воєнного стану

Організація інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектра РАС

Організація інклюзивного середовища для дітей з затримкою психічного розвитку

Організація освітнього процесу для дітей з ДЦП у ЗЗСО

Організація роботи з дітьми з ООП. Інклюзія

Основи результативного навчання дітей з ООП. Вправи, техніки і методики для корекційних уроків

Особливості та головні етапи розробки індивідуальної програми навчання для дітей з ООП

Особливості утримання уваги дітей з особливими освітніми потребами

Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Партнерська взаємодія та співпраця з батьками

Педагогічні підходи в роботі з дітьми з ООП

Педагогічні підходи у роботі з дітьми з ООП

Потреби учнів з ООП та забезпечення індивідуального підходу

Практика в роботі з дітьми з порушенням опорно-рухового апарату. Інклюзія

Принципи індивідуалізації процесу інклюзивного навчання

Розвиток емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії

Сенсорні особливості та сенсорна інтеграція дітей з ООП

Співпраця вчителя та асистента на уроці в інклюзивному просторі

Співпраця з батьками як елемент успішного навчання дітей з ООП. Інклюзія

Спектр інклюзії в закладі дошкільної освіти

Статеве виховання школярів з особливими потребами. Інклюзія

Супровід дітей з ООП в умовах інклюзивної освіти

Цифрова трансформація освіти: роль штучного інтелекту в модернізації навчального процесу. Інклюзія

Як успішно працювати з дитиною з ООП: практичні аспекти інклюзії

 

 

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

2 год./0.1 ЄКТС - 59 грн

6 год./0.2 ЄКТС - 119 грн

15 год./0.5 ЄКТС - 229 грн

30 год./1 ЄКТС - 349 грн

 

РЕКТОР

 

Актуальні питання інклюзії. Нове положення про організацію інклюзивного навчання в школі

Асистент вчителя. Ефективна взаємодія

Корекція небажаної поведінки у дітей з ООП. Інклюзія

Основи та тонкощі організації інклюзивного навчання

Порушення писемного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи. Інклюзія

Принципи та цінності в інклюзивному просторі відповідно до нового положення та вимог сучасності

Розкриття потенціалу: інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в умовах воєнного стану

Сенсорні особливості у дітей з ООП та стратегії допомоги

Як порозумітися з дитиною з аутизмом - подолання труднощів комунікації

on-line

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

2 год./0.1 ЄКТС - 59 грн

6 год./0.2 ЄКТС - 119 грн

15 год./0.5 ЄКТС - 229 грн

30 год./1 ЄКТС - 349 грн

 

iTeacher

 

Ігрові технології в інклюзивному навчанні

Інклюзія з нуля

Інклюзія партнерства: правова підтримка родин, що виховують дітей із ООП

Інклюзія. Створення дружньої атмосфери для дитини з ООП у колективі

Інклюзивна освіта. Складові ефективної взаємодії

Базові навички та принципи взаємодії в інклюзивному середовищі

Головні аспекти в організації інклюзивного навчання. Принципи командної взаємодії

Кейси організації інклюзивного навчання. Нормативна база

Робота з учнями з ООП: Стратегії викладання та індивідуальна підтримка в інклюзії

Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку засобами арттерапії

Супровід дитини з особливими освітніми потребами в ЗЗСО

Сучасні підходи навчання учнів з ООП. Інклюзія

 

on-line

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

2 год./0.1 ЄКТС - 59 грн

6 год./0.2 ЄКТС - 119 грн

15 год./0.5 ЄКТС - 229 грн

30 год./1 ЄКТС - 349 грн

 

ПЕДРАДА

 

Open AI. Методика застосування штучного інтелекту в освітньому процесі. Інклюзія

Інклюзія. Практика та нововведення

Інклюзивне навчання дітей з ООП в умовах децентралізації освітнього процесу

Інклюзивне навчання у дистанційному форматі

Адаптація освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами

Впровадження STEM підходів на уроках Початкової школи

Лікувальна фізкультура - новий погляд на інклюзію

Мотивуюча взаємодія здобувачів освіти та педагогів НУШ. Інклюзія

Організація ефективного навчання у класі з дітьми з ООП. Алгоритми дій педагогів та батьків

Організація освітнього процесу дітей з ООП. Інклюзія

Основні тенденції та ресурси організації інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти

Первинна оцінка потреб дитини з освітніми труднощами на рівні закладу освіти. Інклюзія

Розвиток усного й писемного мовлення учнів з особливими освітніми потребами на уроках української мови і літератури

Українська мова в умовах НУШ для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Практичні кейси дистанційної роботи. Інклюзія

Формування самостійності, загальнонавчальних навичок та умінь. Інклюзія

Шляхи покращення інклюзивного освітнього середовища для надання якісних та доступних освітніх послуг дітям з ООП

 «Інклюзія» – дистанційні курси для педагогічних працівників

 

on-line

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

2 год./0.1 ЄКТС - 59 грн

6 год./0.2 ЄКТС - 119 грн

15 год./0.5 ЄКТС - 229 грн

30 год./1 ЄКТС - 349 грн

 

 

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень