Онлайн-заходи педагогів інноваторів
Викладачі онлайн-школи «На Урок»
Понежа Наталія
вчитель історії, медіатренер, заступник директора з навчально-виховної роботи Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.
- QR-коди в освітній діяльності – перший крок у доповнену реальність
- Онлайн-ресурси для організації практичної роботи з візуальними джерелами інформації
- Як провести гарний урок, коли маєш лише Google Chrome
- Розкриваємо секрети миттєвого зворотного зв’язку з аудиторією під час виступів, презентацій чи уроків
- Навчаємося не тільки за партою, або рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням на уроках суспільного і гуманітарного циклу
- Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року
- Секрети використання вчителем сервісу Gmail для комфортного та ефективного листування
- Посилюємо PowerPoint: доповнення та плагіни для оформлення та організації інтерактивного навчання
- Календарне планування: як забезпечити академічну свободу вчителя і працювати на результат
- Як провести атестацію педагогічних працівників відповідно до законодавства, що змінюється
- Як атестувати й атестуватися без примусових відкритих уроків, «творчих» звітів, непотрібних блогів і публікацій
- Google Презентації – дієвий інструмент для дистанційного та змішаного навчання
Іванова Інна Богданівна
заступник директора з НВР, вчитель-методист, викладач авторського курсу «Я у медіапросторі», медіатренер, медіапедагог.
- Основні принципи медіаграмотності – важливої компетентності сучасного вчителя
- Реалізуємо змістову лінію «Досліджуємо медіа» в початкових класах НУШ: практичні поради для вчителя
- Виховна робота та класне керівництво: не планами єдиними...
- Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки
- Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан
- Інтернет-конференція: Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення
- Інтернет-конференція: Нова українська школа: досвід і перспективи
- Інтернет-конференція: Предметний інтенсив: Предмети початкової школи
- Інтернет-конференція: Проектні методи навчання
- Інтернет-конференція: Безпека в інтернеті
- Інтернет-конференція: Мислення логічне, креативне, критичне
- Інтернет-конференція: Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми
- Інтернет-конференція: Нова українська школа 2020: досвід і перспективи
- Інтернет-конференція: Навчальний рік 2020-2021: виклики та можливості
- Інтернет-конференція: Професійний розвиток вчителів математики: ідеї та методики викладання
- Інтернет-конференція: Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання
- Інтернет-конференція: Безпечний інтернет для учнів та освітян
- Інтернет-конференція: Розвиток критичного, логічного та креативного мислення
- Інтернет-конференція: НУШ: особливості організації навчального процесу
- Інтернет-конференція: Психолого-педагогічні аспекти взаємодії в освіті
- Інтернет-конференція: Навчальний рік 2021-2022: нові можливості для навчання
- Інтернет-конференція: Критичне та креативне мислення: розвиваємо і вдосконалюємо
- Інтернет-конференція: Організація роботи закладу освіти
- Інтернет-конференція: Формування математичної компетентності: поради для вчителів
- Інтернет-конференція: Дистанційне та змішане навчання: досвід і виклики
- Основні принципи медіаграмотності – важливої компетентності сучасного вчителя
- Реалізуємо змістову лінію «Досліджуємо медіа» в початкових класах НУШ: практичні поради для вчителя
- Виховна робота та класне керівництво: не планами єдиними...
- Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки
- Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан