«Подолання соціоадаптаційних труднощів у здобувачів освіти» (Частина 1)
17.01.2025 у співпраці з КЗ "Інклюзивно – ресурсний центр" Першотравенської міської ради" відбувся онлайн вебінар для членів команди психолого-педагогічного супроводу дітей на інклюзивному навчанні (вчителів, асистентів вчителів, практичних психологів, корекційних педагогів) на тему «Подолання соціоадаптаційних труднощів у здобувачів освіти».
Доповідачі: Ашуркіна О. - фахівець інклюзивно-ресурсного центру, Ворон О.- фахівець інклюзивно-ресурсного центру.
Останнім часом усе більше батьків дітей з особливими освітніми потребами бажають, щоб їхні діти здобували освіту разом із однолітками. Зрозуміло, що така дитина може відчувати під час інтеграції певні освітні труднощі, однак це для неї буде досвідом, яким вона зможе скористатися в подальшому житті.
Освітні труднощі (інтелектульні, функціональні, фізичні, навчальні, соціоадаптаційні) – це труднощі у навчанні, які впливають на процес здобуття освіти та рівень результатів навчання дітей відповідного року навчання у відповідному закладі освіти.
Саме соціоадаптаційні труднощі можуть включати проблеми з комунікацією, адаптацією в колективі, а також розумінням соціальних норм і культурних особливостей. Питання соціальної адаптації в освітніх закладах має вирішуватися шляхом створення спеціально організованої неперервної комплексної системи впливу.
Фахівцями інклюзивно – ресурсного центру було надано рекомендації щодо створення та організації саме цієї системи впливу. Ашуркіна О. розповіла про те, як можна допомогти дитині з розладом аутистичного спектру подолати соціадаптивні труднощі. А її колега Ворон О. надала інформацію про підтримку дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги у подоланні цих же соціоадаптивних труднощів.
Щиро дякуємо фахівцям інклюзивно – ресурсного центру за надану змістовну та корисну інформацію!
24.01.2025 0 12.00 відбудеться друга частина навчального вебінару.