Навчально-методичні посібники для роботи з учнями з ООП
Дата: 19.11.2024 13:53
Кількість переглядів: 63
Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Інклюзивне навчання ґрунтується на таких принципах:
- кожна дитина має право на освіту;
- кожна дитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;
- освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей;
- діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;
- школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;
- звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.
1. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації)
2. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (навчально-методичний посібник)
3. Навчальний посібник для ЗВО "Інклюзивна освіта"