Методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічної та корекційно-розвивальної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
Важливість та корисність інклюзивної освіти полягає у створенні умов, за яких забезпечується можливість для дітей з особливими освітніми потребами навчатися разом з іншими дітьми, незважаючи на їхні відмінності та труднощі, гарантується повага до здібностей та потреб кожного. Такі умови дозволяють забезпечити дотримання прав кожної людини, створити рівний доступ до отримання знань та можливостей бути реалізованими в соціальному середовищі. Закладам освіти, у свою чергу, надається можливість формувати комфортне освітнє середовище для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (далі – ООП), формувати різні програми навчання, відповідним чином адаптувати та коригувати стратегії викладання, використовуючи власні та залучені ресурси для забезпечення якісної освіти.