A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

Електронні (цифрові) освітні ресурси

Дата: 21.10.2024 11:25
Кількість переглядів: 57

Фото без опису

Електронні (цифрові) освітні ресурси

Цільова група:

  • педагогічні працівники закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (далі - слухачі).

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна.

Напрями:

  • цифровізація суспільства та освіти;
  • цифрові технології для професійного розвитку, комунікації та співпраці;
  • електронні (цифрові) освітні ресурси; використання інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі;
  • інформаційна та кібернетична безпека в інформаційному суспільстві та цифровому освітньому середовищі;
  • цифрові сервіси для навчання, оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та підвищення їхньої цифрової компетентності.

Мета програми: підвищення цифрової компетентності слухачів, підготовка їх до подальшої роботи в сучасних умовах організації освітнього процесу в закладах освіти з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти, зокрема її цифровізації та європейського вектору розвитку.

  • Програма реалізує навчання двох з п’яти модулів,  визначених Типовою Програмою, а саме  “ Освіта в цифровому світі” та “Електронні (цифрові) освітні ресурси”.
  • Узагальнені очікувані результати навчання за Типовою програмою відображають загальні характеристики етапів набуття цифрової компетентності слухача/слухачки після опанування в цілому.
  • Теоретична складова Типової програми може реалізовуватися через відеолекції/вебінари/відеоконференції тощо.
  • Практична складова - через навчальні тренінги/семінари/майстер-класи тощо.

« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень