Каталог курсів підвищення кваліфікації 2024 з напрямку "Інклюзія"
Подолання перешкод та забезпечення успішності в інклюзивній освіті (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Створення інклюзивного середовища: стратегії і практики (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
(0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Статеве виховання та сексуальна освіта для дітей що потребують додаткової підтримки в освітньому процесі. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Статеве виховання та сексуальна освіта для дітей що потребують додаткової підтримки в освітньому процесі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Методи та прийоми роботи вихователя, асистента вихователя з дошкільниками, які потребують ІІІ-ІV рівнів підтримки у закладі освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Як успішно реалізувати ІПР у командній співпраці - інклюзивна компетентність (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Командна і міждисциплінарна взаємодія при організації інклюзивного навчання для дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Дидактика у корекційній роботі когнітивних процесів з дітьми з ООП - практичне спрямування (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Ведення документації асистента вихователя в інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Освітні стратегії для успішного здобуття дошкільної освіти дітьми з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Особливості адаптації та модифікації освітніх матеріалів у ЗДО. Моделі співпраці вихователя та асистента вихователя (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Стратегії навчання дітей з мовленнєвими порушеннями у початковій школі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Ведення документації асистента вчителя в інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Як успішно працювати з дитиною з ООП: практичні аспекти інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Цифрова трансформація освіти: роль штучного інтелекту в модернізації навчального процесу. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія і дистанційне навчання: розробка стратегій для дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзивні практики в дошкільних закладах: світовий досвід і українська реальність (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення для учнів з ООП. «Тренажери для мозку». Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Потреби учнів з ООП та забезпечення індивідуального підходу (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Практика в роботі з дітьми з порушенням опорно-рухового апарату. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Партнерська взаємодія та співпраця з батьками (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
«Тренажери для мозку». Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Організація освітнього процесу для дітей з ДЦП у ЗЗСО (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Ефективна мотивація учнів з ООП до навчання. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Співпраця з батьками як елемент успішного навчання дітей з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія без ілюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Педагогічні підходи у роботі з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Модифікація індивідуального плану розвитку дітей з ООП. Принципи та алгоритми роботи (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Практичні аспекти у роботі 2023 (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Спектр інклюзії в закладі дошкільної освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Супровід дітей з ООП в умовах інклюзивної освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Сенсорні особливості та сенсорна інтеграція дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Організація інклюзивного навчання дітей з ООП під час воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Асистент вчителя та вихователя. Підвищення кваліфікації (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Вплив воєнних дій в Україні на психічне здоров’я дітей та підлітків. Практичний аспект організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія ’на часі’. Нововведення у нормативці в умовах воєнного часу (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Основи результативного навчання дітей з ООП. Вправи, техніки і методики для корекційних уроків (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Співпраця вчителя та асистента на уроці в інклюзивному просторі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Принципи індивідуалізації процесу інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Особливості та головні етапи розробки індивідуальної програми навчання для дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Алгоритми діяльності учасників інклюзивного простору. Розкриття ключових питань (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Ефективна професійна діяльність з дітьми з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Особливості роботи вчителя-логопеда в групі дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Організація роботи з індивідуальними програмами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Нові підходи викладання для дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Сенсорна інтеграція учнів з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Розвиток емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Методичні системи та технології в інклюзивному навчанні (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Корекція у змішаному навчанні - від теорії до практики. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Організація інклюзивного середовища для дітей з затримкою психічного розвитку (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Особливості утримання уваги дітей з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Організація інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектра РАС (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Статеве виховання школярів з особливими потребами. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Педагогічні підходи в роботі з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Ефективна робота в інклюзивному просторі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Індивідуальний план навчання дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Організація роботи з дітьми з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Корекційно-розвиткова робота (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Методики навчання і розвитку дітей з ООП. Корекційна спрямованість в інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзія. Індивідуальна програма розвитку дитини (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Інклюзивна освіта – від основ до практики. Нормативно-правові засади (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ІППО, on-line)
Соціально-емоційна підтримка та розвиток у молодших школярів з інтелектуальними труднощами: практичні стратегії для педагогів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Реалізація індивідуального та диференційованого підходу в роботі з молодшими школярами, які мають інтелектуальні труднощі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
(0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Ефективна комунікація з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Сенсорні розлади та сенсорна інтеграція дітей з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Компоненти успішної співпраці команди супроводу в інклюзивному навчанні (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Виховання соціуму до сприйняття дітей з ООП. Формування гуманності та толерантності в учнів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Підтримка та створення позитивного психологічного середовища для дітей з дисграфією. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Інклюзія - не ілюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Дисграфія: Порушення письма у дітей та методи корекції (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
рганізація роботи з дітьми з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Як підготуватися вчителеві до роботи в інклюзивному класі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Використання висновку ІРЦ для якісного написання Індивідуальної програми розвитку (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Сучасний контент та інноваційні технології при роботі з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Цифрова трансформація інклюзивної освіти в межах інклюзії 4.0. Основні засади та положення (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Організація взаємодії з батьками та сім’ями дітей з ООП у процесі створення та реалізації індивідуальної програми розвитку: консультації, зворотний зв’язок, взаємодія в рамках шкільного співтовариства (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Організація роботи з учнями з ООП: діагностика, визначення потреб, планування індивідуальних завдань та програм (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Розкриття потенціалу через інклюзивну освіту для дітей з ООП в умовах воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Створення безпечного інклюзивного середовища (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Як успішно працювати з дитиною з ООП: практичні аспекти Інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Пристосування освітнього простору для дітей з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Створення ефективного інклюзивного середовища (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Перехід до нового класу або школи дитини з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Асистент вчителя. Підвищення кваліфікації (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Арт-терапія в умовах інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Ізотерапія в умовах інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Технології створення Індивідуальної програми розвитку учня з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників в умовах інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Арт-педагогіка та арт-терапія в умовах інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Аутистичний спектр. Компетентністна взаємодія в освітньому процесі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Елементи казкотерапії в умовах інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Проблеми організації інклюзії для учнів з РАС, досвід батьків (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Умови інклюзивного навчання. Методи створення сприятливої атмосфери (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Інклюзія з нуля (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Фізкультура в інклюзивній роботі. Методи та способи розвитку учнів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)тор: Рух Освіта, on-line)
Психологічні особливості дітей з ООП. Практика (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Психологічні особливості дітей з ООП. Практика (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: Рух Освіта, on-line)
Комплексна взаємодія з учнями з особливими освітніми потребами. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Висновок про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами, як основа для ІПР (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Розвиток компетентностей вчителя-дефектолога. Практичні рекомендації по навчанню дітей з ООП в інклюзивному класі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Пізнавальна магія слів: Лексичний розряд для учнів з аутизмом. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Урок мовно-літературної галузі для дітей з РАС. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Створення ситуації успіху для дітей з ООП у інклюзивному класі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Асоціативна методика навчання англійської в умовах НУШ. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Читаємо англійською в умовах НУШ та інклюзії. Авторська методика Fun Stories та практичний досвід (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Робота фахівців при порушенні поведінки у дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Практичні рекомендації для успішного впровадження інклюзивного навчання у НУШ (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Моніторинг ІПР та критерії оцінювання. Підлаштовування під конкретні потреби і можливості дитини з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Моніторинг ІПР та критерії оцінювання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Розвиток мовлення та комунікації у дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Особливості освітнього процесу при роботі з дітьми ООП на уроках іноземної мови (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО. Зміни у чинному законодавстві (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Принципи командної взаємодії в інклюзивному процесі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Асистент вчителя. Формування знань про принципи та цінності інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Корекційно-розвиткова робота з дітьми з ООП. Впровадження нейропсихологічного підходу (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Адаптація дитини з ООП в освітньому середовищі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Нововведення організації інклюзивного навчання відповідно змін від 1 січня 2023 року (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Інклюзія. Розвиток комунікативної компетентності (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Адаптація навчальної програми для дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Інклюзія. Картки PECS - інструмент комунікації та візуальна підтримка (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Практичні поради написання Індивідуальної програми розвитку та Індивідуальної навчальної програми для дитини з інтелектуальними порушеннями. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Візуальна підтримка учнів з ООП в інклюзивному освітньому середовищі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Створення інклюзивного освітнього середовища (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Інклюзія. Що повинен знати учитель. Самоосвіта (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Принципи корекційної педагогіки. Як працювати з батьками дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Індивідуальна програма розвитку дитини. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Робота вчителя інклюзивного класу в тандемі з асистентом вчителя (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Інклюзія. Готовність педагогів та батьків дітей з ООП до взаємодії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Метафоричні асоціативні карти у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Нейропсихологічний підхід в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Творчі техніки навчання для дітей з мовленнєвими порушеннями (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Особливості соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Дидактичний матеріал у роботі з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Супровід дитини з ООП в інклюзивно-освітньому просторі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Інклюзія. Практичні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПІФАГОР, on-line)
Сенсорна дисфункція в дітей з ООП та способи її інтеграції в ЗЗСО (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Як підготуватися до роботи в інклюзивному класі. Порадник для вчителів, батьків (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Розвиток навичок здійснення безпечної діяльності в інклюзивній освіті (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Методи допомоги учням з ООП. Соціалізація в освітньому закладі та робота з висновком ІРЦ (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Діти з розладами спектра аутизму. Особливості взаємодії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Особливості надання підтримки дітям з особливими освітніми потребами в сучасних умовах (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Засади комплексної психолого-педагогічної корекційної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзивна комунікація: Техніки та методи для роботи з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Методи та засоби комунікації з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Емоційна компетентність педагога, техніки емоційної саморегуляції. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Практичні аспекти успішної співпраці з дитиною з ООП. Розвиток навичок безпечної діяльності (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзія як можливість в освітньому процесі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Як налагодити прояви небажаної поведінки дитини з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзивне навчання: Мультикультурна освіта та розуміння різноманітності в класі. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Сенсомоторні вправи для підвищення розумової діяльності у дітей з ООП. Практичний кейс (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Організація навчально-виховного процесу для дітей із РАС в закладах освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзія та соціальна адаптація учнів з особливими потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Принципи і методи формування мовлення у дитини дошкільного віку (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Умови успішної інклюзії в закладі освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Створення умов для безпечного інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Організація педагогічного патронажу для дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Створення умов для безпечного інклюзивного навчання під час воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Плекаємо майбутнє: інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в умовах воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Організація освітнього процесу для дітей з ООП у ЗЗСО. Адаптація і модифікація змісту навчальних предметів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Психологічна підтримка та супровід дітей в умовах війни. Формування учнівського колективу для ефективного навчання. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Ефективна робота асистента вчителя та вихователя в інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Соціальні історії в надзвичайних ситуаціях. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інтеграція IKT в інклюзивний простір навчального закладу (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Практичний підхід до якісної інклюзивної освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзивна фізкультура. Методи та способи розвитку учнів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Особливості сенсорної інтеграції дитини з ООП: шляхи та методи корекції (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзія. Розвиток довіри до вчителя (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Уроки стоячи. Приклади та переваги навчання із застосуванням динамічної зміни поз (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзивна освіта в умовах децентралізації (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Особливості диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Музикотерапія як метод корекційної роботи з дітьми з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Робота з тривожними дітьми в умовах ізоляції та дистанційного навчання. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Інклюзивне середовище в закладі освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: АtomsHUB, on-line)
Розвиток емпатії та взаєморозуміння: педагогічні методи для формування позитивного колективу в інклюзивному класі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Форми та методи роботи педагога у НУШ для згуртування учнівського колективу в інклюзивному класі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Розкриття потенціалу: інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в умовах воєнного стану (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Сенсорні особливості у дітей з ООП та стратегії допомоги (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Асистент вчителя. Ефективна взаємодія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Корекція небажаної поведінки у дітей з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Як порозумітися з дитиною з аутизмом - подолання труднощів комунікації (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Принципи та цінності в інклюзивному просторі відповідно до нового положення та вимог сучасності (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Порушення писемного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Актуальні питання інклюзії. Нове положення про організацію інклюзивного навчання в школі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Основи та тонкощі організації інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: РЕКТОР, on-line)
Безпечний онлайн простір для дітей з інтелектуальними порушеннями. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Особливості прояву порушеня у фізичній сфері дітей з ООП. Формування навичок застосування методів та прийомів ЛФК (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Лікувальна фізкультура та ритміка - ефективна корекційна складова інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Використання мнемотехніки в логопедичні роботі з дітьми із загальним недорозвитком мовлення ((0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Інклюзія партнерства: правова підтримка родин, що виховують дітей із ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку засобами арттерапії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Робота з учнями з ООП: Стратегії викладання та індивідуальна підтримка в інклюзії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Базові навички та принципи взаємодії в інклюзивному середовищі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Головні аспекти в організації інклюзивного навчання. Принципи командної взаємодії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Інклюзія. Створення дружньої атмосфери для дитини з ООП у колективі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Інклюзивна освіта. Складові ефективної взаємодії (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Супровід дитини з особливими освітніми потребами в ЗЗСО (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Ігрові технології в інклюзивному навчанні (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Сучасні підходи навчання учнів з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Інклюзія з нуля (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Кейси організації інклюзивного навчання. Нормативна база (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: iTeacher, on-line)
Інструменти для забезпечення успішності в інклюзивній освіті (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Інноваційні підходи до інклюзивного навчання: досягнення та виклики (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Корисні розробки для корекційної роботи з учнями з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Застосування адаптацій і модифікацій в освітньому процесі ЗДО: розбір практичних кейсів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Корекційна робота: а ми робимо так! (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Розвиток потенціалу учнів з ООП методами фізично-моторних вправ. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Використання карток PECS, малюнків, піктограм під час підготовки і проведення сучасного уроку. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Діти з Синдромом Дауна та їх шлях в закладі освіти. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Рухова активність та підвищення розумової діяльності у дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Візуалізований розклад для успішної адаптації дитини з ООП. Створення безбар’єрного середовища (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Українська мова в умовах НУШ для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Практичні кейси дистанційної роботи. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Розвиток усного й писемного мовлення учнів з особливими освітніми потребами на уроках української мови і літератури (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Open AI. Методика застосування штучного інтелекту в освітньому процесі. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Первинна оцінка потреб дитини з освітніми труднощами на рівні закладу освіти. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Адаптація освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Впровадження STEM підходів на уроках Початкової школи (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Формування самостійності, загальнонавчальних навичок та умінь. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Мотивуюча взаємодія здобувачів освіти та педагогів НУШ. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Організація освітнього процесу дітей з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Шляхи покращення інклюзивного освітнього середовища для надання якісних та доступних освітніх послуг дітям з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Організація ефективного навчання у класі з дітьми з ООП. Алгоритми дій педагогів та батьків (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Основні тенденції та ресурси організації інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Лікувальна фізкультура - новий погляд на інклюзію (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Інклюзивне навчання дітей з ООП в умовах децентралізації освітнього процесу (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Інклюзія. Практика та нововведення (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Інклюзивне навчання у дистанційному форматі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: ПЕДРАДА, on-line)
Асистент вчителя. Підвищення кваліфікації (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: НППУ, on-line)
Впровадження навчання дітей з ООП в умовах дії оновлених нормативних документів (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: НППУ, on-line)
Інклюзія. Категорії освітніх труднощів та рівні підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: НППУ, on-line)
Інклюзія. Забезпечення рівних можливостей учнів з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: НППУ, on-line)
Організація індивідуальної форми навчання. Педагогічний патронаж для дітей з особливими освітніми потребами (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: НППУ, on-line)
Партнерство між школою, сім’єю та спільнотою: ключові аспекти успішного інклюзивного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Зміст роботи асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Інклюзивне навчання хімії: сучасний методичний інструментарій (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Навчання та корекція учня з ООП - організаційні моменти початку навчального року (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Ключові принципи корекції небажаної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Розвиток компетентностей для успішної реалізації інклюзивної освіти в рамках НУШ (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Поведінка та її функція. Як корегувати небажану поведінку у дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Інклюзія без ілюзії. Відкриваємо двері до рівних можливостей (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Психолого-педагогічний супровід дошкільнят з ООП. Побудова командної співпраці, розподіл обов’язків та відповідальності (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП у закладі дошкільної освіти. Налагодження якісної співпраці (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Симптоми дислексії у учнів. Методи адаптації завдань для комфортного навчання (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Підтримка та мотивація у роботі з дітьми з ООП. Створення безпечного середовища. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Команда психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП у закладі дошкільної освіти. Налагодження якісної співпраці (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Дислексія. Як зробити навчання комфортним для всіх? (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Створення безпечного інклюзивного середовища для навчання. Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Перехід дитини з ООП у новий клас чи школу (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Інклюзивна НУШ: Відкриваючи двері до рівних можливостей (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі . Універсальний дизайн та розумне пристосування простору (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Практичні поради у роботі з дітьми із синдром дефіциту уваги та гіперактивності (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Дидактичний матеріал для дітей з ООП. Міжпівкульна взаємодія та нейронні зв’язки. Наповнення практичним кейсом (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Розширення можливостей дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану через інклюзивну освіту (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Робота з причинами виникнення агресії в дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Інклюзія в НУШ. Дидактичні матеріали вчителя-предметника (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Ефективність мотивації та підказок у якісному навчанні дітей з ООП (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Потреби та можливості дитини з ООП. Інклюзія (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Поведінка та її функції. Корекція небажаної поведінки у дітей з ООП. Можливі прояви поведінки під час стресових ситуацій, зокрема війни (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)
Методи взаємодії з дітьми з ООП різних рівнів підтримки (0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС, організатор: КІПО, on-line)