A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

З метою обміну досвідом між педагогами різних регіонів України проведено онлайн вебінар «Штучний інтелект - віртуальний асистент вчителя нової української школи»

Дата: 16.05.2024 16:06
Кількість переглядів: 92

Фото без опису

14 травня у рамках реалізації міського інформаційно-освітнього проєкту «НУШ. Впевнений старт від початкової до базової середньої освіти» з метою професійного розвитку педагогів та обміну досвідом між педагогами різних регіонів України, Центром було організовано проведення онлайн вебінару «Штучний інтелект - віртуальний асистент вчителя нової української школи». Спікерка вебінару - Глушкова Марія Віталіївна, вчитель початкових класів Першотравенського ліцею № 4 Першотравенської міської ради.

Учасниками заходу стали більше 120 педагогів з Полтавської, Львівської, Одеської, Вінницької, Сумської, Івано-Франківської, Рівненської областей, Петропавлівської, Миколаївської, Солонянської територіальних громад та м.Тернівка.

Штучний інтелект увірвався в життя освітян з відкриттям доступу до сервісу ChatGPT. Що ж такого неймовірного в можливостях цього сервісу, який так швидко став незамінним асистентом у багатьох задачах? Ми знаємо, що можна отримати конспект уроку, план проведення заходу, список тестових питань, стислий виклад статті, створити ілюстрації, презентації за лічені секунди. Для цього не потрібно самостійно переглядати джерела, обирати важливе, укладати його в логічну послідовність – все це може зробити генеративний штучний інтелект, який працює на основі великої мовної моделі.

Про штучний інтелект в освіті можна говорити у трьох аспектах: освіта про штучний інтелект, освіта зі штучним інтелектом, освіта для світу зі штучним інтелектом. Учителі та учні застосовують технології штучного інтелекту для підвищення ефективності освітнього процесу. Це може стосуватись як генеративного штучного інтелекту (генерування текстів, зображень, тестових питань, анотацій, презентацій тощо), так і предиктивного (аналіз успішності учнів та пропонування оптимальних стратегій її покращення).

Важливо не забувати про необхідність критичного оцінювання згенерованих продуктів ШІ, а також про принципи академічної доброчесності при користуванні ними. Учнів потрібно готувати до світу, у якому працює штучний інтелект. Його не можна ігнорувати, сподіватись на зникнення чи заборону. Штучний інтелект виконуватиме частину завдань у багатьох професіях. 

Штучний інтелект приносить в освіту не лише сотні інструментів, здатних згенерувати тексти, зображення, презентації чи інші інформаційні продукти, але й привертає нашу увагу до важливих наскрізних умінь, які виходять далеко за межі цифрової грамотності. Формуючи власну стратегію роботи із штучним інтелектом, важливо тримати у фокусі уваги весь спектр цих проблемних питань. Штучний інтелект ставить не лише питання про те, який черговий інструмент використати чи як запобігти списуванню, але й про те, наскільки можливо замінити вчителя у процесі навчання, і що взагалі означає освіта в еру штучного інтелекту.

Під час заходу присутні мали можливість отримати практичні поради щодо застосування сервісів Wordwall, AI Talking Photo Free, Microsoft Copilot, ChatGPT тощо під час підготовки та проведення уроків, організації самостійної роботи учнів та оцінювання результатів їх діяльності.

Фото без описуФото без описуФото без опису

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень