Методичний посібник "Організація педагогічної інтернатури в закладах освіти"
Керуючись Законом «Про повну загальну середню освіту» педагогічну інтернатуру будуть проходити також випускники закладів вищої освіти, які не мають досвіду педагогічної діяльності та призначені на посаду вчителя. Позаяк згідно з новим Законом, учителем може бути людина без педагогічної освіти. Достатньо наявності вищої освіти та / або професійної кваліфікації. Основна мета професійного розвитку інтерна полягає у набутті компетентностей зі спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації), педагогіки, психології, необхідних для забезпечення процесу навчання, виховання і розвитку особистості, у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, здійсненні моніторингу педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду, проведенні освітніх вимірювань, застосування освітніх технологій і методів навчання, ефективних способів взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу.
Основні етапи організації педагогічної інтернатури представлена у посібнику "Організація педагогічної інтернатури в закладах освіти".