A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

Пройшов дводенний семінар «Кейс цифрових ресурсів для ефективного навчання» (03.04.202, день 1, присвячений впровадженню діяльнісного підходу в роботу вчителя та використанню інтерактивних вправ на уроках)

Дата: 18.04.2024 10:03
Кількість переглядів: 63

Фото без опису

У рамках реалізації міського інформаційно-освітнього проєкту «НУШ. Впевнений старт від початкової до базової середньої освіти» з метою професійного розвитку педагогів міста та обміну досвідом було проведено дводенний семінар «Кейс цифрових ресурсів для ефективного навчання».

03.04.2024  пройшов перший день вебінару. Свій практичний досвід по використанню цифрових сервісів в освітньому процесі «Діяльнісний підхід. Шляхи впровадження його у школі» презентувала Слоньова Лілія Анатоліївна, вчитель історії та мистецтва ПЛ № 4. Під час заходу спікерка ознайомила учасників вебінару з різними цифровими сервісами та застосунками, методами і формами роботи, які доцільно використовувати на різних етапах уроку.  Сьогодні вчителі стикаються з тим, що учнів дуже важко зацікавити і здивувати, так як вони - покоління інформаційного століття і мають величезні, необмежені можливості доступу до різної інформації. А кожен учитель стурбований якістю результатів своєї діяльності і регулярно ставить перед собою питання: «Як зробити ефективним процес навчання?», «Як зробити урок цікавим і корисним?». Ось тоді до нас на допомогу і приходять різні інтерактивні сервіси, за допомогою яких можна урізноманітнити свій урок, зробити процес виконання домашнього завдання цікавим і легким, зацікавивши тим самим не тільки дітей, а й самих себе. Я в своїй практиці використовую різні методи і форми навчання.

Найбільш цікавими в даний час вважаються інтерактивні методи навчання, де педагог втрачає центральну роль, він стає організатором освітнього процесу. Учитель визначає загальний напрямок, контролює час і порядок виконання наміченого плану, дає консультації, допомагає. Учні, в свою чергу, на таких уроках взаємодіють один з одним, а педагог піклується про те, щоб їх зусилля були спрямовані на позитивний результат.

Використання Інтернет-сервісів, дозволяє урізноманітнити дидактичні матеріали для мережевої навчальної діяльності з акцентом на інтерактивні форми.

Використання Web-сервісів в освітньому процесі - це сьогодні нагальна потреба для вчителів, які прагнуть оптимізувати процес навчання, зробити його більш ефективним і цільовим для навчання.

 Web-сервіси, які представляють інтерес для освітньої діяльності наступні:
- хмарні сховища;
- конструктор для створення особистих сайтів викладачів;
- соціальні мережі та спільноти;
- сервіси для створення тестів, карт, плакатів, схем, кросвордів тощо;
- сервіси для дистанційної освіти.

Тюкова Ольга Олегівна, асистент вчителя ПЛ № 4, також приділила увагу сервісам для створення інтерактивних вправ. Адже інтерактивні вправи — це важлива частина уроку, яка використовується з метою засвоєння вивченого матеріалу та досягнення певних результатів навчання учнями.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень