12.03.2024 відбувся вебінар “Як допомогти дітям та педагогам стабілізувати свій психоемоційний стан? Практичні техніки, які стануть в нагоді”
12.03.2024 для педагогів початкової ланки освіти, асистентів вчителів та усіх зацікавлених осіб відбувся вебінар “Як допомогти дітям та педагогам стабілізувати свій психоемоційний стан? Практичні техніки, які стануть в нагоді”.
Війна стала причиною стресу та додаткового психологічного навантаження для мільйонів українців. Найуразливіші серед них – діти, адже їх психіка дуже чутлива до будь-яких змін. Звуки повітряних тривог, вибухів, обстріли – це все залишає свій негативний відбиток. А потім може спричинювати у дитини відчуття страху за життя, фізичну та емоційну напругу, підвищену тривожність.
Робота вчителя, практичного психолога та соціального педагога в таких умовах зазнає суттєвих змін. Звичні інструменти виявляються неефективними або такими, що не відповідають потребам дітей у відновленні.
На перший план виходять:
- навички швидкого моніторингу стану дітей;
- виявлення тих, хто приходить у школу в пригніченому стані, стані тривоги, страху, депресії;
- застосування діагностичних інструментів та технік зцілення;
- знання природи та наслідків психотравми.
Щоб допомогти дітям опановувати свій психоемоційний стан та почуття тривоги педагоги ознайомилися з принципами роботи з дітьми, моделями зцілювальних класів та їх особливостями, мали змогу на собі спробувати різні вправи для стабілізації власного психоемоційного стану.
Страшні події сьогодення впливають на емоційний стан не лише дітей, а й дорослих, зокрема вчителів, які мають бути підтримкою для школярів, але через власні переживання не завжди можуть це зробити. Тому в рамках заходу, вчителі також мали змогу потурбуватися і про власне ментальне здоров’я, знайти в собі ресурси для подальшої плідної діяльності.