A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

Каталог курсів підвищення кваліфікації 2023 з напрямку Інклюзія

Дата: 20.09.2023 09:56
Кількість переглядів: 60

Фото без опису

Індивідуальна програма розвитку дитини. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Інклюзія. Готовність педагогів та батьків дітей з ООП до взаємодії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Інклюзія. Картки PECS - інструмент комунікації та візуальна підтримка

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Інклюзія. Практичні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Інклюзія. Розвиток комунікативної компетентності

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Інклюзія. Що повинен знати учитель. Самоосвіта

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Адаптація дитини з ООП в освітньому середовищі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Адаптація навчальної програми для дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Асистент вчителя. Формування знань про принципи та цінності інклюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Візуальна підтримка учнів з ООП в інклюзивному освітньому середовищі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Дидактичний матеріал у роботі з дітьми з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Корекційно-розвиткова робота з дітьми з ООП. Впровадження нейропсихологічного підходу

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Метафоричні асоціативні карти у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Моніторинг ІПР та критерії оцінювання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Моніторинг ІПР та критерії оцінювання. Підлаштовування під конкретні потреби і можливості дитини з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Нейропсихологічний підхід в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Нововведення організації інклюзивного навчання відповідно змін від 1 січня 2023 року

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО. Зміни у чинному законодавстві

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Особливості освітнього процесу при роботі з дітьми ООП на уроках іноземної мови

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Особливості соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Практичні поради написання Індивідуальної програми розвитку та Індивідуальної навчальної програми для дитини з інтелектуальними порушеннями. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Практичні рекомендації для успішного впровадження інклюзивного навчання у НУШ

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Принципи командної взаємодії в інклюзивному процесі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Принципи корекційної педагогіки. Як працювати з батьками дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Робота вчителя інклюзивного класу в тандемі з асистентом вчителя

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Робота фахівців при порушенні поведінки у дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Розвиток мовлення та комунікації у дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Створення інклюзивного освітнього середовища

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Супровід дитини з ООП в інклюзивно-освітньому просторі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Творчі техніки навчання для дітей з мовленнєвими порушеннями

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПІФАГОР

on-line

 

Курси від партнерів ЄАС

 

Ізотерапія в умовах інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Інклюзія з нуля

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Арт-педагогіка та арт-терапія в умовах інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Арт-терапія в умовах інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Асистент вчителя. Підвищення кваліфікації

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Аутистичний спектр. Компетентністна взаємодія в освітньому процесі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Використання висновку ІРЦ для якісного написання Індивідуальної програми розвитку

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Елементи казкотерапії в умовах інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Організація взаємодії з батьками та сім’ями дітей з ООП у процесі створення та реалізації індивідуальної програми розвитку: консультації, зворотний зв’язок, взаємодія в рамках шкільного співтовариства

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Організація роботи з дітьми з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Організація роботи з учнями з ООП: діагностика, визначення потреб, планування індивідуальних завдань та програм

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Освітні застосунки та свіжі імпульси навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Створення безпечного інклюзивного середовища

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Перехід до нового класу або школи дитини з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Пристосування освітнього простору для дітей з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Проблеми організації інклюзії для учнів з РАС, досвід батьків

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників в умовах інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Психологічні особливості дітей з ООП. Практика

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Психологічні особливості дітей з ООП. Практика

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Робота з тривожними дітьми. Інклюзія з нуля

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Розкриття потенціалу через інклюзивну освіту для дітей з ООП в умовах воєнного стану

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Створення ефективного інклюзивного середовища

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Сучасний контент та інноваційні технології при роботі з дітьми з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Технології створення Індивідуальної програми розвитку учня з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Умови інклюзивного навчання. Методи створення сприятливої атмосфери

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Фізкультура в інклюзивній роботі. Методи та способи розвитку учнів

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Цифрова трансформація інклюзивної освіти в межах інклюзії 4.0. Основні засади та положення

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Як підготуватися вчителеві до роботи в інклюзивному класі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

Як успішно працювати з дитиною з ООП: практичні аспекти Інклюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: Рух Освіта

on-line

 

«Тренажери для мозку». Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Індивідуальний план навчання дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія і дистанційне навчання: розробка стратегій для дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія без ілюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія ’на часі’. Нововведення у нормативці в умовах воєнного часу

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Індивідуальна програма розвитку дитини

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Корекційно-розвиткова робота

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Нові підходи викладання для дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Організація роботи з індивідуальними програмами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Особливості роботи вчителя-логопеда в групі дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Практичні аспекти у роботі 2023

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзія. Сенсорна інтеграція учнів з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзивні практики в дошкільних закладах: світовий досвід і українська реальність

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзивна освіта – від основ до практики. Нормативно-правові засади

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інклюзивна освіта – від основ до практики. Нормативно-правові засади

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Інтерактивні вправи та групова взаємодія на Jamboard. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Активні методи навчання: розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Алгоритми діяльності учасників інклюзивного простору. Розкриття ключових питань

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Асистент вчителя та вихователя. Підвищення кваліфікації

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Вплив воєнних дій в Україні на психічне здоров’я дітей та підлітків. Практичний аспект організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення для учнів з ООП. «Тренажери для мозку». Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Ефективна мотивація учнів з ООП до навчання. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Ефективна професійна діяльність з дітьми з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Ефективна робота в інклюзивному просторі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Корекція у змішаному навчанні - від теорії до практики. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Методики навчання і розвитку дітей з ООП. Корекційна спрямованість в інклюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Методичні системи та технології в інклюзивному навчанні

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Модифікація індивідуального плану розвитку дітей з ООП. Принципи та алгоритми роботи

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Організація інклюзивного навчання дітей з ООП під час воєнного стану

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Організація інклюзивного простору для дітей з розладами аутистичного спектра РАС

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Організація інклюзивного середовища для дітей з затримкою психічного розвитку

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Організація освітнього процесу для дітей з ДЦП у ЗЗСО

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Організація роботи з дітьми з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Основи результативного навчання дітей з ООП. Вправи, техніки і методики для корекційних уроків

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Особливості та головні етапи розробки індивідуальної програми навчання для дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Особливості утримання уваги дітей з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Партнерська взаємодія та співпраця з батьками

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Педагогічні підходи в роботі з дітьми з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Педагогічні підходи у роботі з дітьми з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Потреби учнів з ООП та забезпечення індивідуального підходу

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Практика в роботі з дітьми з порушенням опорно-рухового апарату. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Принципи індивідуалізації процесу інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Розвиток емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Сенсорні особливості та сенсорна інтеграція дітей з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Співпраця вчителя та асистента на уроці в інклюзивному просторі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Співпраця з батьками як елемент успішного навчання дітей з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Спектр інклюзії в закладі дошкільної освіти

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Статеве виховання школярів з особливими потребами. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Супровід дітей з ООП в умовах інклюзивної освіти

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Цифрова трансформація освіти: роль штучного інтелекту в модернізації навчального процесу. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Як успішно працювати з дитиною з ООП: практичні аспекти інклюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ІППО

on-line

 

Актуальні питання інклюзії. Нове положення про організацію інклюзивного навчання в школі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Асистент вчителя. Ефективна взаємодія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Корекція небажаної поведінки у дітей з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Основи та тонкощі організації інклюзивного навчання

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Порушення писемного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Принципи та цінності в інклюзивному просторі відповідно до нового положення та вимог сучасності

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Розкриття потенціалу: інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в умовах воєнного стану

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Сенсорні особливості у дітей з ООП та стратегії допомоги

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Як порозумітися з дитиною з аутизмом - подолання труднощів комунікації

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: РЕКТОР

on-line

 

Ігрові технології в інклюзивному навчанні

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Інклюзія з нуля

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Інклюзія партнерства: правова підтримка родин, що виховують дітей із ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Інклюзія. Створення дружньої атмосфери для дитини з ООП у колективі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Інклюзивна освіта. Складові ефективної взаємодії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Базові навички та принципи взаємодії в інклюзивному середовищі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Головні аспекти в організації інклюзивного навчання. Принципи командної взаємодії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Кейси організації інклюзивного навчання. Нормативна база

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Робота з учнями з ООП: Стратегії викладання та індивідуальна підтримка в інклюзії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку засобами арттерапії

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Супровід дитини з особливими освітніми потребами в ЗЗСО

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Сучасні підходи навчання учнів з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: iTeacher

on-line

 

Open AI. Методика застосування штучного інтелекту в освітньому процесі. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Інклюзія. Практика та нововведення

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Інклюзивне навчання дітей з ООП в умовах децентралізації освітнього процесу

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Інклюзивне навчання у дистанційному форматі

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Адаптація освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Впровадження STEM підходів на уроках Початкової школи

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Лікувальна фізкультура - новий погляд на інклюзію

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Мотивуюча взаємодія здобувачів освіти та педагогів НУШ. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Організація ефективного навчання у класі з дітьми з ООП. Алгоритми дій педагогів та батьків

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Організація освітнього процесу дітей з ООП. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Основні тенденції та ресурси організації інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Первинна оцінка потреб дитини з освітніми труднощами на рівні закладу освіти. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Розвиток усного й писемного мовлення учнів з особливими освітніми потребами на уроках української мови і літератури

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Українська мова в умовах НУШ для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Практичні кейси дистанційної роботи. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Формування самостійності, загальнонавчальних навичок та умінь. Інклюзія

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

Шляхи покращення інклюзивного освітнього середовища для надання якісних та доступних освітніх послуг дітям з ООП

0,2 / 0,5 / 1 ЄКТС

Організатор: ПЕДРАДА

on-line

 

«Інклюзія» – дистанційні курси для педагогічних працівників

Інклюзивне навчання – це про недискримінацію, про врахування багатогранності особистості, про ефективне залучення до процесу навчання всіх його учасників. Жодна дитина не повинна почувати себе зайвою або якоюсь не такою, а також не має бути виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів, адже саме інклюзія є гарантією доступності.

Прагнете освоїти всі нюанси інклюзії? Тоді скористайтеся можливістю дізнатися корисну інформацію дистанційно у зручний для вас час. Її вам надає освітня платформа «Піфагор», в каталозі якої розміщені найкращі онлайнові тренінги для вчителів, завучів, директорів соціальних педагогів, психологів та усіх зацікавлених у цій галузі.

Тут ви можете прослухати лекції про:

Особливості адаптації дитини з ООП в освітньому середовищі.

Корекційно-розвиткову роботу з учнями.

Впровадження різноманітних підходів для реалізації інклюзії.

Метафоричні асоціативні карти, сенсорну інтеграцію, ігрові технології та інші креативні підходи до навчання.

Статеве виховання дітей з особливими освітніми проблемами тощо.

Усе це доступне вже зараз на нашому сайті. Просто завершіть реєстрацію, оплатіть потрібну кількість годин і отримайте знання, які допоможуть вам реалізувати вповні.

Всеукраїнська наукова онлайн конференція Піфагор Контакти:

Адреса: , Київ, вул.Новокостянтинівська, 18

Телефон: +380973940540, +380955817709, Електронна пошта: info@pifa.com.ua

Каталог тренінгів

Запропонувати тему

Архів конференцій


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень