A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

30 серпня відбулось секційне засідання учителів мовно-літературної освітньої галузі коучинг - студія «Педагогічний пошук – 2023»

Дата: 31.08.2023 15:32
Кількість переглядів: 77

Фото без опису

30 серпня 2023 року у рамках співпраці між КЗ "ЦПРПП" ПМР" та КУ "МЦПРПП" ХМР" відбулось секційне засідання учителів мовно-літературної освітньої галузі коучинг - студія «Педагогічний пошук – 2023», модератор онлайн-зустрічі Ярослава АНДРЕЙКО, консультант КУ «Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» ХМР. Ключовими словами, які пройшли наскрізно через серпневу (не) конференцію, стали слова митрополита Андрія Шептицького: «Ключ до перетворення України знаходиться в ній самій. Нам важко змінити зовнішні обставини, проте в нашій волі змінити себе».(1941 рік)

З презентаційним меседжем «Тримаємо освітній стрій!» відзвітувала про роботу спільноти учителів мовно-літературної освітньої галузі за 2022/2023 н.р. та озвучила пріоритетні завдання на 2023/2024 н.р. консультант Ярослава АНДРЕЙКО.

Пані Людмила МАРЕЦЬКА, гість з ХАНО, зосередила увагу присутніх на освітніх втратах різних учасників освітнього процесу та показала шляхи їх подолання, окремо виділивши методичну підтримку вчительства.

Амбітні, креативні та сміливі члени філологічної спільноти міста: Анна СЕМЧИШИНА, учитель ЗЗСО-38 та Ольга ГУДИМА, учитель АЛ ХДУ, поділились досвідом роботи в українсько-польському проєкті Pi-stacja та проєкті «Освітній суп» від громадської організації «Навчай для України». Пані Анна розкрила тему «Використання матеріалів Pi-stacja як можливість реалізації компетентнісного підходу навчання української мови та літератури в умовах НУШ» та показала можливості реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури, продемонструвала практичну цінність навчальних відео Pi-stacja. UA під час синхронного та асинхронного навчання для різних форм навчання, дала методичні поради щодо проведення нестандартних уроків.

Пані Ольга на супервізії розкрила тему «Філософія тьюторингу: як допомогти дитині подолати освітні втрати» та розглянула теоретичні засади тьюторингу, описала практичний досвід упровадження тьюторингу, практичні інструменти тьютора (робота з криголамами, метод ННС - ненасильницького спілкування, робота з потребами та цінностями, з емоціями, розрізнення фактів від інтерпретацій, мистецтво зворотного зв'язку та похвали, прийоми активного слухання, види мислення, маршрутні листи, карти предмета, рефлексія, розвиток м'яких навичок дітей). Закцентувала увагу на тому, що тьюторинг особливо ефективний, коли йдеться про розвиток потенціалу дитини та її мотивації. Впродовж всього секційного засідання учасники заходу мали можливість спробувати працювати з інтерактивними інструментами. 

Нехай цьогорічний старт буде успішним! Усім учителям-словесникам швидкої і легкої адаптації до нових вимог, великого бажання якісно працювати, саморозвиватись, з новими силами і натхненням, чудовими ідеями і гарним настроєм зануритись в освітній процес! І всі дякуємо ЗСУ за кожен новий день! Бажаю всім встигати за світом, розвиватись, ставати кращими в освітній сфері, іти невпинно вперед, бо маленькі кроки ведуть до великої мети!

Фото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень