21 лютого було проведено воркшоп «Світ дошкілля в умовах воєнного часу» з досвіду роботи вихователя Каліди Олени і вихователя-методиста Антіпової Наталії, педагогів КЗДО «Дзвіночок»
21.02.2023 о 11:30 було проведено воркшоп «Світ дошкілля в умовах воєнного часу» з досвіду роботи вихователя Каліди Олени Миколаївни і вихователя-методиста Антіпової Наталії Миколаївни, педагогів Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Дзвіночок» Першотравенської міської ради.
Під час заходу було продемонстровано досвід спільної взаємодії вихователя Каліди Олени та вчителя-логопеда Тіщенко Олени з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану.
Війна забрала у наших дітей дитинство, спілкування, здоров’я. Перед педагогами, перш за все було завдання, підтримати дітей у складні часи. Проте дитинство повинно залишатись дитинством, в яких умовах воно б не проходило. Виникало безліч запитань, чим вони можуть допомогти дітям в умовах війни? На той час, у кожного з них, було сильне відчуття страху, тому було дуже важко впоратися, особливо наодинці. Навесні, вихователь Каліда Олена та вчитель-логопед Тіщенко Олена почали працювати з дітьми середнього віку та декількома дітьми з ООП. Успіх корекційно –розвивальної роботи у цій групі, залежить від чіткої та продуманої системи, суть якої полягає в інтеграції логопедії в освітній процес життєдіяльності дошкільнят.
Тому перед початком роботи, вихователь спільно з вчителем-логопедом обговорили методи і прийоми корекційно- розвивальної роботи; постійно здійснювали освітню діяльність в ході режимних моментів; підбирають різні матеріали, заняття, щодо розвитку мовлення та закріплення мовних навичок. В основу злагодженої роботи, педагоги взяли собі за девіз: «Разом спокійніше. Разом тепліше. Разом ми зробимо більше»
Основні завдання взаємодії вихователя та вчителя-логопеда є:
- комплексний підхід до організації корекційно-розвивального процесу;
- співпраця між вихователями і вчителем-логопедом, дітьми та батьками;
- врахування інтересів всіх учасників освітнього процесу;
- диференційний підхід до розвитку мовлення дитини.
Під час виступу педагоги докладно розповіли про роботу їхньої взаємодії, які методи використовують, ігри, види арт-терапії, елементи сміхотерапії, кінезіологічні вправи, як вони проводять роботу під час режимних моментів, пограли в гру «Бокс Перемоги».
Українським дітям потрібен мир, безпека та захист, підтримка та зацікавлення дорослих в успіху наших дітей. Тож ми з Вами повинні зробити все можливе, щоб в них було дитинство, в якому вони будуть захищеними та щасливими. Підтримуйте один одного! В єдності наша сила!