A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

Відбулася презентація STEM-проєкту «Вода наділена владою стати сенсом існування» з досвіду роботи Кошалковської Лариси Іванівни, вчителя біології Першотравенського ліцею № 4

Дата: 23.02.2023 08:51
Кількість переглядів: 84

Фото без опису

22 грудня о 13:30 проведено презентацію STEM-проєкту «Вода наділена владою стати сенсом існування» з досвіду роботи вчителя біології Кошалковської Лариси Іванівни. Лариса Іванівна до повномасштабного вторгнення рф працювала в Мар'їнському районі, а на даний час змушена виїхати, бо школа і домівка зруйновані. Сьогодні вчитель працює у Першотравенському ліцеї № 4 Першотравенської міської ради і продовжує залучати учнів до проєктної діяльності.
Проектне навчання  дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до викладання та навчання. Оскільки навчання – це соціальна активність, яка відбувається в межах учнівських груп,  через проектне навчання учні мають можливість використовувати не лише знання з навчальних дисциплін, а й вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність відповідно до ролі в навчальній команді й разом інтерпретувати результати своєї діяльності. Це також дає можливість вчителям побачити учнів у новому світлі, допомогти їм розвивати вроджені здібності в новий спосіб, що не вдається часом у традиційній системі уроку. Крім того, часто проектне навчання реалізується через міждисциплінарні зв’язки, що виходять за межі програми одного конкретного предмету. Це значно розширює можливості вчителя і сприяє креативності, а учні часто мають завдання, у процесі вирішення яких отримують практичні навички, непередбачені в теоретичній частині навчального процесу.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОЗАПИС

Переваги проектного навчання

Для учнів:

  • традиційна аудиторія перетворюється у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі;
  • у процесі виконання проекту виникає потреба в самонавчанні та самовдосконаленні;
  • навчання на основі запам’ятовування та повторення переходить до інтеграції, відкриття та презентації набутих знань;
  • учні мають можливість проходити всі етапи “виробництва”: від ідеї, створення моделі майбутнього продукту до його реалізації.

Для вчителів:

  • надає вчителям можливість вибудувати позитивну історію стосунків з учнями за нових умов;
  • підібрати учням ролі, підкресливши їхні індивідуальність і природні таланти.

Звичайно, на фоні очевидних переваг існує й певна небезпека застосування проектного навчання: виникає ризик не виконати навчальну мету і не досягти результатів. Але цього можна уникнути, якщо раціонально спланувати процес.

Планування навчального проекту:

  1. Визначаємо навчальні цілі.
  2. Плануємо “що” і “як”, а не “коли”.
  3. Плануємо, як відбуватиметься публічна презентація результатів проекту.

Для зручності планування можна скористатися цією таблицею.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень