Підвищення кваліфікації педпрацівників "Використання методів артпедагогіки для розвитку освітнього простору НУШ"
Використання методів артпедагогіки для розвитку освітнього простору НУШ.
Зареєструватися на участь https://edway.in.ua/uk/mpk/399/detail/
Розробники / розробниці програми: Молчанова Оксана Миколаївна, старша викладачка кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидатка психологічних наук, практична психологиня вищої категорії, керівниця відокремленого підрозділу ВГО «Арт-терапевтична асоціація» в Кіровоградській області. Касумова Ольга Сергіївна, практична психологиня вищої категорії, керівниця ART-Kharkiv-відокремленого підрозділу ВГО «Арт терапевтична асоціація» в Харківській області.
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Інше: Освітянки/-ни - будь-якого фаху
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
Під час програми освітян :
дізнаються основні поняття теми «соціальна компетентність», «соціальні якості педагога», «арттерапія», «ігротерапія», «музична терапія», «бібліотерапія», «драматерапія», «медіа арттерапія»;
опанують сучасні тенденції розвитку арттерапевтичних технологій для розвитку особистості та основні індивідуально-психологічні закономірності застосування арттерапевтичних прийомів задля покращення психоемоційного стану особистості;
навчаться виконувати завдання розвитку особистості засобами арттерапії, аналізувати власні переживання після виконання арт-терапевтичних технік та надавати зворотній зв’язок.
Дати — з 4 до 16 липня.
Обсяг — 11 годин (0,37 ЄКТС).