Підвищення кваліфікації педпрацівників: "Психолого-педагогічна підтримка учнівства з особливими освітніми потребами у воєнний та післявоєнний час"
EdCamp Ukraine пропонує безкоштовні програми підвищення кваліфікації. Психолого-педагогічна підтримка учнівства з особливими освітніми потребами у воєнний та післявоєнний час
Зареєструватися на участь https://edway.in.ua/uk/mpk/398/detail/
Розробники / розробниці програми: Івашура Наталія, викладачка Кафедри Корекційної освіти та спеціальної психології Харківської гуманітарно-педагогічної академії, засновниця БФ “Квіти Життя” та ГО “Особлива майстерня - Мистецтво для аутизму” (м.Харків) Бєліцька Поліна - логопед дитячого реабілітаційного центру “Нове дихання” (м. Харків); фахівчиня інклюзивно-ресурсного центру м. Харків.
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Логопед
- Методист
- Психолог
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
Під час програми освітяни і батьківство:
дізнаються про особливості організації освітнього процесу в інклюзивного закладі;
навчаться підбирати, систематизувати діагностичний, корекційно-педагогічний матеріал з урахуванням вікових, індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами;
розширять можливості професійно-педагогічної комунікації з застосуванням основних принципів, правил, прийомів і форм.
Дати:
18.07.2022 до 30.07.2022 | понеділок, середа, п'ятниця | Вечірні заняття – 18.00 до 19.00 |
01.08.2022 до 13.08.2022 | понеділок, середа, п'ятниця | Вечірні заняття – 18.00 до 19.00 |
15.08.2022 до 28.08.2022 | понеділок, середа, п'ятниця | Вечірні заняття – 18.00 до 19.00 |
Обсяг — 6 годин (0,20 ЄКТС)
Основна умова сертифікації:
– присутність онлайн на 75% занять;
– успішне складання підсумкового тесту – понад 75% правильних відповідей.