A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Шахтарської міської ради

Відбувся вебінар для керівників та методистів закладів дошкільної освіти міста «Реалії та перспективи дошкільної освіти»

Дата: 17.05.2022 15:46
Кількість переглядів: 110

Фото без опису17 квітня у рамках співпраці між центрами професійного розвитку різних міст України Центром організовано проведення  вебінару «Реалії та перспективи дошкільної освіти».

Спікерки вебінару - Світлана Білоус, директорка ЦПРПП м. Кам’янсько, регіональна експертка з оцінювання якості дошкільної освіти за методикою ECERS-3, та Юлія Попова, заступник начальника відділу освіти департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради.

Юлія Попова, яка є головою місцевого осередку Асоціації дошкільних працівників України, розповіла про роботу Всеукраїнської робочої групи: питання, які є пріоритетними в дошкільній освіті, впровадження нових методик та технологій. Пані Юлія також надала методичні рекомендації з кадрової роботи у закладах дошкільної освіти, зокрема підчас воєнного стану, надала рекомендації щодо дотримання вимог законодавства у сфері дошкільної освіти.

Світлана Білоус, як регіональний експерт з оцінювання якості дошкільної освіти за міжнародною методикою ECERS-3, зупинилася на оцінювання якості дошкільної освіти за методикою ECERS-3, її особливостях, інструментарії, який застосовують експерти, та познайомила присутніх із документацією, яку заповнюють єксперти, з результатами дослідження та перспективами подальшого оновлення змісту дошкільної освіти з урахуванням рекомендацій експертів.

Керівники та методисти ЗДО міста мали унікальну нагоду поповнити свій професійний кейс серією брошур, що розкривають ключові підходи до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання якості освітнього процесу в дошкільних освітніх закладах ECERS-3.

Шкала Early Childhood Environment Rating Scale – це інструмент оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, у структурі якого є шість підшкал:

Кожна підшкала має параметри та індикатори. Усього методика налічує 35 параметрів та 468 індикаторів.

Зміст семи брошур спрямований на розкриття векторів у побудові освітнього процесу у закладі дошкільної освіти за названими підшкалами, органічно поєднує вимоги до облаштування освітнього простору і практичні поради на кожен день для активного, безпечного, всебічного, індивідуального розвитку дитини у трьох вимірах:

  • середовище: розташування меблів, наповнення осередків діяльності за інтересами, безпека;
  • взаємодія між учасниками освітнього процесу: між дітьми, дітей з вихователями, підтримка вільної гри;
  • організація діяльності дітей: тривалість та ротація занять, організація різних видів діяльності, правила та дисципліна.

Отже, ECERS-3:

  • це інструмент для підвищення якості дошкільної освіти, а не контроль;
  • це методика, що передбачає комплексний та системний підхід до розуміння раннього розвитку дитини;
  • надає можливості для ідей щодо оформлення освітнього середовища, організації ігор, налагодження взаємодії, мотивування дітей, переосмислення власної ролі у створенні умов для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини.

Також пані Світланою було надано посилання на сторінки Український інститут розвитку освіти, міністерство освіти і науки України, які містять інформацію щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання якості освітнього процесу в дошкільних освітніх закладах ECERS-3.

Дякуємо нашим колегам за співпрацю!

Фото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень