План роботи професійної спільноти практичних психологів і соціальних педагогів на 2021-2022 н.р.
Тематика засідань професійної спільноти
практичних психологів та соціальних педагогів
на 2021 – 2022 н.р.
№ з/п |
Зміст |
Форма проведення |
Термін |
Відповідальний |
І.
|
«Ефективність діяльності роботи практичних психологів у 2021-2022 н.р., в напрямку підвищення психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу». 1.Організація основної мети діяльності практичних психологів навчальних закладів у 2021-2022 н.р.: план роботи методичного об’єднання . 2.Ознайомлення з новою нормативно – правовою документацією, що регламентую діяльність психологічної служби. 3. Обговорення плану роботи ПС на 2021-2022 н.р., 4. Методичні рекомендації психологам щодо організації діяльності на 2021 – 2022 н.р. |
Методичне об’єднання.
Дискусійний клуб |
Вересень 2021 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
Засідання інтервізійної групи «Адаптація учнів 1-х , 5-х класів до нових умов навчання. «Психологічний супровід НУШ» |
||||
ІІ. |
Робота з дітьми «групи ризику» та з дітьми , які перебувають на внутрішньо-шкільному контролі школи. Діагностика та профілактика суїцидальних тенденцій, вживання наркотичних та психоактивних речовин серед учнів та учнівської молоді. |
Круглий стіл Інтервізія (питання – відповіді) |
Жовтень 2021 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
III.
|
Запобігання та протидія домашньому насильству
|
Круглий стіл Інтервізія (питання – відповіді)
Методичне об’єднання
|
Листопад 2021 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
«Безконфліктне освітнє середовище» Мета : включення всіх учасників освітнього процесу у розбудову системи конструктивної комунікації та взаємодії , вирішення та попередження конфліктів , попередження булінгу , агресії та насильницької поведінки у навчальному закладі, формування стійкості. насиллю. План 1.Поняття «Безпечне освітнє середовище» 2. «Проблема булінгу в дитячому середовищі. Причини, наслідки, протидія даного явища. 3.Методи та форми роботи з учасниками освітнього процесу, для створення безпечних умов.
|
||||
IV. |
Профілактика шкідливих звичок «Формування здорового способу життя. Профілактика ВІЛ-інфекції та СНІДу серед здобувачів освіти», Профілактика комп’ютерної залежності у кіберпросторі» «Пастки соціальних мереж». |
Круглий стіл інтервізія (питання – відповіді) |
Грудень 2021 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
V. |
«Профілактика булінгу як передумова створення безпечного освітнього середовища». |
Круглий стіл Інтервізія (питання – відповіді) |
Січень 2022 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
VI. |
«Розвиток особисті учнів 9-11 класів, проблеми професійного самовизначення та їх подолання». |
Інтервізія (питання – відповіді).
Методичне об’єднання |
Лютий 2022 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
«Аспекти психологічного супроводу та планування взаємодії ПС з батьками» Мета: підвищення професійної компетентності практичних психологів з питань ефективної взаємодії з батьками. План 1.Позитивна взаємодія в системі відносин «батьки-діти» 2. Форми та методи взаємодії з батьками. 3. Психодіагностична та консультаційна робота з батьками. |
||||
VІI. |
Синдром професійного емоційного вигорання, причини виникнення , динаміка та шляхи подолання. |
Психологіч-на майстерня для практичних психологів та соціальних педагогів (першого року роботи) |
Березень 2022 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
VIII |
«На порозі шкільного життя». Планування роботи Тижня психології. |
Круглий стіл Інтервізія (питання – відповіді) |
Квітень 2022 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
IX. |
«Психологічний супровід здобувачів освіти в період підготовки до ЗНО». |
Освітянський стіл
Методичне об’єднання |
Травень 2022 р. |
Практичні психологи та соціальні педагоги ДНЗ та ліцеїв міста |
Воркшоп «В гармонії з самим з собою» План роботи: 1.Стресостійкість як вид психологічної стійкості особистості. 2. Способи саморегуляції емоційного стану. 3.Методи відновлення енергоресурсів працівників психологічної служби . Підсумкове засідання |
||||
1.Аналіз роботи психологічної служби в 2021 2022 н.р. 2.Здобутки та напрацювання. 3.Визначення пріоритетних напрямів роботи на наступний рік. |