Конкурси професійної майстерності
З метою підвищення фахової ерудованості, суспільного визнання, підвищення професійної майстерності педагоги закладівосвіти м.Першотравенська можуть взяти участь у всеукраїнських та міжнародних конкурсах/змаганнях.
Конкурси професійної майстерності в освітянській галузі стають останнім часом об’єктом уваги не лише організаторів освіти, але й привертають увагу науковців, є предметом дослідження різних аспектів їх підготовки, організації і проведення.
З моменту появи ідеї проведення конкурсів професійної майстерності в 1989 році, засновником якого стала «Учительская газета», яка виникла за аналогією американського конкурсу «Національний учитель року США, сутність проведення суттєво змінилася; від проведення «педагогічного свята» до професійних випробувань, мотивації професійного зростання його учасників.
До позитивних сторін конкурсів можна віднести:
- розвиток активної життєвої позиції конкурсанта, прагнення самопізнання (в першу чергу – власної професійної компетентності), самовдосконалення, само актуалізації;
- створення позитивного мотиваційного середовища для професійного розвитку учасників конкурсу;
- перехід від формальної адміністративної оцінки на об’єктивні, за заданими критеріями і показниками, такими, що базуються на результатах та результативності професійної діяльності;
- створення та підтримка позитивного іміджу педагогічного працівника, керівника освітнього закладу;
- рефлексія власного досвіду професійної діяльності як основа самовдосконалення, саморозвитку;
- узагальнення інноваційного досвіду педагогічної, методичної та управлінської діяльності;
- впровадження інноваційних ідей в освітянську галузь області.